2014. jan. 23.

Gondolatok...

...Baráti kőrben beszélgetünk, mindenki elmondja, hogy éppen mi foglalkoztatja, mivel szembesül,mi lenne megoldandó. Rám kerül a sor és hirtelen nincs mit mondjak mert a mindennapi megoldandón túl, ami nem gondként jelentkezik az elmúlt időben csak felismeréseim voltak. Végül ezt osztom meg . A válasz: boldog ember vagy...
Valóban az vagyok :) De nem azért mert nincsenek gondjaim, hiszen a mindennapi életben adódnak megoldandó feladatok, mi több, az önismeret útján haladva egyre inkább rácsodálkozom Magamra és a Világra, az Életre. a Gyerekeimre és milliónyi dologra és helyzetre. S hogy boldog vagyok-e? Igen az vagyok, mert rájöttem,hogy a boldogsághoz nem kell ok:) Az egy állapot.Ez az egyik nagy nagy felismerésem, hogy mindig és mindentől függetlenül lehetek boldog ha azt szeretném...


Joós István előadásait hallgatom, írásait olvasgatom. A napokban "került elém" , eddig nem tudtam a létezéséről sem...Mosolyogva figyelem a reakciómat, a gondolataimat: nem guru, nem okostojás, nem spirituális tanító. Egy férfi, egy ember aki sokat tapasztalt, ezáltal sokat haladt befele Önmagába ezt pedig megosztja. Ettől válik számomra hitelessé ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése