2014. szept. 19.

Csak úgy....

Hosszú évek óta járom a megvilágosodás útját . Göröngyös, rögös, kifele forduló út volt ez sokáig. Sokat olvastam, mindenféle tanfolyamokra jártam . Tudom, hogy minden meghozta a maga hasznát és felismerését.
Egyszercsak befele fordult a spirál iránya. Hirtelen úgy tűnt , hogy nagy a káosz ott benn :) De a zseni átlátja a káoszt, így nekem is seikrült elfogadnom a mélységeimet és magasságaimat :)
Mára már megtanultam, felismertem , mi több, elfogadtam, hogy minden belőlem indul ki és oda tér vissza.
Arra is rájöttem, hogy a spirituális út néha egy nagy hablaty és porhintés ami nem kevés spirituális egót mozgat meg.
A folyton kifelé tekintgetés, a felemelkedni vágyás egy olyan mókuskerékbe taszít bele, ami több és több, újabb és újabb tanulni vágyást hoz elő. Ez pedig eltakarja a belső tudást. Az ősi tudást!
Azt is felismertem, hogy kellettek azok a helyzetek, tapasztalatok, a vissza vissza térő motívumok az életemben, hogy végre megértsem, hogy a megvilágosodás nem harsonákkal történik. Az enyém biztosan nem :)) A megvilágosodás lépcsői elvezetnek az igazi bensőmbe, önvalómba ahol találkozom önmagammal. Csakis itt tudtam felismreni, hogy minden értem történik, hogy a betegségek, az életem üresjáratnak tűnő helyzetei mind az Én döntéseim voltak és minden azért történt,hogy ez az Önmagammal való találkozás megtörténhessen.
Felismerések sorozata után végre tisztelem a testem. Olyannak szeretem amilyen, hiszen a Lelkem lakhelye, Igazi Önvalóm földi mása, tisztelem és szeretem az elmém hiszen segít helytállni és eligazódni ebben a fizikai világban, elismerem az egóm szerepét is a földi életemben és szolgálatomba állítom.
Úgy érzem lassan Hazatalálok!
Ez nem jelenti a tapasztalás végét, hiszen tapasztalni jöttem ide a Földre, hanem azt a kezdetet jelenti amikor élvezem az életet, a szabadságomat, azokat a lépéseket amikor átadom magam Önmagamnak és a Létnek.
Útközben szétfoszlott számomra egy csomó spirituális eszme, mert végre felfogtam, hogy nem azt kell megtanulnom hogyen Létezzek az Univerzumban Lélekként, hiszen azt a Tudást nem lehet elfelejteni, hanem az, hogy hogyan éljek és teremtsek úgy a fizikai testemben, hogy egy szabad, boldog, játékos és kegyelemteli életet élhessek :)
Áldás legyen minden felismerésemen és tapasztalatomon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése