2013. aug. 30.

Vedd vissza a mindennapjaidat



     Sokszor tapasztaljuk,hogy telnek a mindennapok és bizony nem mindig úgy ahogyan szeretnénk, ahogyan tervezzük. Nagyon sokszor van az,hogy valaki "beleköp" a levesbe és máris a fókuszunk azon van,hogy másnak felelünk meg, más dolgait rendezzük, másnak segítünk.
Ez mind szép és jó akkor hogyha valóban ezt válasszuk, úgy döntünk,hogy mások szolgálatába állítjuk az időnket energiánkat.
Ellenkező esetben sok frusztrációval, idegességgel , stresszel jár, hiszen pont arra nincs időnk aki a legfontosabb az életünkben: saját magunkra.

        Az utóbbi pár napom azzal telt, hogy más után rohangáltam, hogy más dolgait intéztem, hogy belefolytam egy olyan tapasztalásba amit nem is akartam vagy legalábbis nem tudatosan választott szinten. Ennek következményeként idegesebb, türelmetlenebb voltam, nem volt időm az otthoni munkámra amit el szerettem volna végezni, a gyerekeimre, a kedvenc elfoglaltságaimra. Így tel el három nap, míg egy cikk olvasása közben rádöbbentem, hogy kiadtam a kezemből a mindennapjaimat. Most nem irányításról van szó , nem a mindennapjaim irányítását vesztettem el, hanem a túlságosan megengedő állapot egy olyan őrvénybe vezetett amit már nem élveztem, ami már nem tetszett és amit tovább nem választottam magamnak.
S hogy mit tettem? Nagyon egyszerű és nagyszerű dolgot: mélyeket lélegezve behívtam saját magamat a történéseimbe, a mindennapjaimba, az életembe. Nem mást akartam megváltoztatni,hiszen azt régen tudom, hogy fölösleges energiapocsékolás. Tudatos légzés kíséretében meghoztam a döntést, hogy saját magam választom minden nap, minden pillanatban, hogy behívom a Lényemet, Önmagamat a mindennapjaimba, a tevékenységeimbe, a saját életembe. S ezzel nem változott meg a külvilág, de elsőből megváltozott a saját hozzáállásom mindenhez. Majd rövid időn belül olyan potenciálok gyűrűztek be amik saját magamat helyezik előnybe.
Ez nem önzés, ez nem mások semmibe vétele, ez a kiegyensúlyozásnak egy formája. Ha Te egyensúlyban vagy akkor a világod is.

Ugye ismerős helyzeteket vázoltam fel? Ugye Veled is megtörtént nem egyszer,hogy magad helyett mást választottál ? Nincs ezzel semmi gond! De ha újra történik és  ez nem tetszik neked, akkor vegyél pár mély lélegzetet és ne habozz behívni önmagad a mindennapjaidba a legmélyebb szeretet kíséretében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése