2014. márc. 25.

Tavaszi áramlás



 Tombol a természet hol zölddel és virággal hol szeles viharokkal de tény,hogy Földanya újrateremti önmagát.
Bennem is folyik az újrateremtődés felismerésekkel és hálával.
Az idei tavasz azt az állapotot hozta el amikor felismertem a lelkem legmélyéről,hogy semmi nem természetes ami körülvesz legyen az a családom, a szeretet amit kapok vagy éppen az anyagi javak.
 Felismertem,hogy milyen csoda, hogy ennyi mindennel meg vagyok áldva és végtelenül hálás vagyok mindenért!

Volt idő amikor természetes volt, hogy van családom, hogy szeretnek, hogy egy kellemes légkörű munkahelyem van, anyagi biztonságom stb.
Mostanra ez megváltozott. Nem annyira a körülmények mint a saját hozzáállásom.
 Most már csodakeént tekintek a gyerekeimre, a páromra és végtelenül hálás vagyok , hogy velem/mellettem vannak és együtt tapasztalunk. Hálás vagyok a felém áramló szeretetért, a mosolyért, a játékért, az üdeségért. Hálás vagyok, hogy az anyagi háttér lefed sok mindent amire szükségem van és amit szeretnék. Hálás vagyok a rövidebb-hosszabb megpróbáltatásokért mert ezek is közelebb visznek önmagamhoz.
S nem utolsósorban hálás vagyok a Csendért amit önmagamon belül tapasztalok. Hálás vagyok az áramlásért és a tapasztalatokért amit megadtam eddig magamnak. Hálás vagyok ,hogy bármikor újra dönthetek, hogy nem kell tonnányi súlyokat hordoznom a múltamból. Hálás vagyok, hogy felismerhetek és változtathatok.

"Hálás vagyok az életemért, hálás vagyok a sorsomért,
Hálás vagyok az örömökért és a nehézségekért,
Hálás vagyok minden helyzetért, amit megélhetek,
Hálás vagyok mindazért, ami általuk leszek"
-Bagdi Bella-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése